Налаштування ПК » Що робити, якщо компютер погано працює?

Правила гарантійного обслуговування

На будь-який комп'ютер або його окремий компонент при про навіть дають гарантію, якою деякі користувачі просто забувають користуватися.Найбільш яскравий приклад, який приходить в голову: компью тер при включенні видає звуки, що говорять про несправність відеоплати, але через деякий час (після прогрівання) комп'ютер нормально запуску ється.У цьому випадку слід замінити відеоплату, а не списувати даний ефект на те, що настала зима і комп'ютер замерзає. Адже він встановлений в опалювальному приміщенні і тому повинен працювати нормально.

Прочитайте перераховані нижче правила гарантійного обслуговування. Зазвичай всі компанії, які торгують комп'ютерами і окремими компонента ми, дотримуються їх, правда, іноді додаючи які-небудь особливі умови, які можна знайти в гарантійних документах на ваш комп'ютер.

  • Гарантійне обслуговування включає в себе безкоштовний ремонт або за міну що вийшли з ладу комплектуючих в складі комп'ютера Протя гом терміну, зазначеного в гарантійному талоні з моменту придбання вироби.
  • Власник вироби здійснює доставку комп'ютера для виконання гарантійного ремонту і назад самостійно, крім виробів, обслуго жива на робочому місці за окремим договором.Прийом вироби в ремонт здійснюється тільки за наявності гарантійного талона і те Варна-грошових документів, що підтверджують факт купівлі.
  • Термін гарантійного ремонту визначається ступенем несправності виро лия і наявністю необхідних для ремонту комплектуючих і може до ходити до 20 календарних днів з моменту звернення.
  • Претензії щодо комплектації, зовнішнього вигляду виробу приймаються тільки при його купівлі.Претензії по внутрішній комплектності систем ного блоку приймаються протягом двох тижнів з дня покупки і тільки при наявності непошкоджених фірмових наклейок на корпусі виробу і комплектуючих.
  • Гарантійні зобов'язання не включають в себе усунення проблем некоректної роботи програмного забезпечення (ПО), обумовлених його якістю або неправильною установкою й експлуатацією (невідповідність правилам, процедурам і рекомендаціям виробників ПЗ).

Гарантійні зобов'язання не поширюються на виріб у наступних випадках:

    • вихід виробу з ладу з вини користувача (порушення правил екс плуатації, робота в нерозрахункові режимах, неправильна установка та підключення, перевищення допустимої робочої температури і т. п.);
    • наявність зовнішніх і внутрішніх механічних ушкоджень (зам'ятих контактів, тріщин, слідів удару, відколів на кристалі процесора і т. п.), отриманих в результаті неправильної експлуатації, уста новки або при транспортуванні вироби;
    • наявність на виробі ознак ремонту неуповноваженими особами;
    • наявність пошкоджень, отриманих в результаті аварії або при віз дії вогню, вологи, комах, пилу, потрапляння всередину сторонніх них предметів;
    • факт використання неякісних носіїв інформації (флопі-диск, компакт-диск і т. п.), що призвели до їх руйнування всередині вуст влаштування;
    • візуального наявності слідів електричного пробою, прогар мікросхем, провідників і т. п.;
    • пошкодження або зміна, в порівнянні з оригінальним, що містить жімого BIOS материнських плат, відеоплат, модемів та інших вуст влаштування;
    • відмова портів підключення периферійних пристроїв (COM, LPT, GAME, KB, PS / 2, USB). Претензії по роботі портів розглядаються сервіс-центром протягом 14 днів з моменту придбання ПК.

Увага!

Гарантія може бути перервана або обмежена при виявленні панії несправностей, викликаних підвищеною запиленістю внутріш них компонентів системного блоку.

Продавець не дає гарантії сумісності системного блоку з обладнанням, що не входять до складу системного блоку у момент його продажу покупцю.

При необгрунтованому зверненні за гарантійним обслуговуванням поку Пател може бути виставлений рахунок за діагностику несправності.Необгрунтованим вважається звернення щодо усунення несправностей у роботі комп'ютерів і периферійних пристроїв, не зажадали за міни чи ремонту комплектуючих, а також у випадках, визнаних млість гарантійний.

Будьте уважні!У випадку, якщо пристрій підключається не через USB-порт, перед з'єднанням комп'ютера з пристроєм необхідно вимкнути живлення системного блоку і пристрої. В іншому випадку може статися електричне пошкодження портів введення / виводу.Гарантія на пошкодження такого роду не поширюється.

При виявленні технічним фахівцем ушкоджень, пов'язаних з неправильною експлуатацією вим підключенням шлейфу, гарантійний ремонт не проводиться!


Страниц: 1